Facebook som strategisk redskab

BRUG FACEBOOK SOM STRATEGISK REDSKAB

FIND UD AF HVORDAN DET VIRKER!

  1. MAJ 2017 | AARHUS – 2/5 kl.16-21
  1. MAJ 2017 | SILKEBORG – 3/5 kl.16-21

Du får:

Lært at analysere de tal, som Facebook giver adgang til på din side

Indblik i, hvordan det virker

Arbejdet i praksis med at påvirke tallene og dermed udbrede dit musikalske projekt

Strategiske redskaber til at få mest muligt ud af Facebook

Kommunikeret med dine fans og udbygget din fanbase

Om kurset

Hvordan kan du bruge Facebook som strategisk redskab i din musikalske karriere? Det kommer hurtigt til at lyde lidt tørt, men faktisk kan det være både sjovt og næsten som et computerspil at arbejde med Facebook.  Første halvdel af kurset lærer du at analysere Facebooks oplysninger, mens anden halvdel er en praktisk workshop hvor du prøver kræfter med det selv.  Det er en forudsætning for at deltage, at du har en Facebook side for dit musikalske projekt.

 

SIGNE TOBIASSEN

Musiker, manager, entreprenør

Bassist i Nelson Can og medejer af Like a Can of Beans Records. Chefredaktør på Københavns Studenterradio, studerende på Music Management på Rytmisk Musikkonservatorium, manager for The Entrepreneurs, Gurli Octavia og Nelson Can

 

….Og 1000 andre ting

Hos DMF support / kontoret hjælper Signe dig/jer til at finde ind til kernen i jeres soloprojekt/band og finde ud af hvad der er vigtigst for DIG/JER. Ud fra det sætter vi ord på, og mål for hvordan du arbejder videre derfra.  Det handler om at sikre, at få mest muligt ud af jeres musikalske projekter både på det personlige og professionelle plan.