Guerilla marketing og Visuel identitet
LÆR AT GÅ VIRALT, MED MINIMALE OMKOSTNINGER!
Aarhus – 19/3 2018 – kl. 16-21
Du får:
*En DIY-guide til kreativ markedsføring med stor effektivitet og minimale omkostninger
*Metoder til at arbejde kreativt og lave alternative markedsføringsstrategier
*Modeller til at skabe overblik over effektivisere dit netværk i forhold til dine projekter
*Indblik i arbejdsprocessen ved en professionel DIY-udgivelse
*Cases med konkrete DIY udgivelser, som har genereret millioner af afspilninger
Om kurset
Udgiver du din egen musik? Har du brugt penge på sponsorerede opslag? Opnår din musik sjældent de ønskede antal afspilninger og undrer du dig over, hvorfor folk ikke er mere tilbøjelige til at dele din musik på de sociale medier?
Du møder en prisvindende rapper og iværksætter indenfor musikindustrien, som til dagligt arbejder med sangskrivning, undervisning, udgivelser og digital markedsføring. Baseret på kreativ markedsføring, har hans dansksprogede sange, genereret mere en 20 millioner afspilninger, hvor langt størstedelen af disse afspilninger, er genereret via DIY-udgivelser.
Vi ser på hvilken markedsføringsmæssig proces, der ligger bag en professionel DIY udgivelse og hvilke værktøjer til networking og digital markedsføring, der let kan anvendes i praksis, uanset hvilken genre du arbejder indenfor og uanset hvor lave dine budgetter er.
Dion Rasmussen
Dion er uddannet i Music Management ved det jyske musikkonservatorium. Har i mere end 15 år været aktiv som artist indenfor den danske hiphop scene, både som soloartist og i grupper såsom Sukkerfabrikken og det prisvindende satireprojekt Odense Assholes.
Han har i 7 år undervist i urban sangskrivning og branchekendskab, ved 9 forskellige århusianske rap-skoler.
i dag driver han sit eget indie label og konsulentvirksomhed Slingshot Music, hvor der arbejdes med sangskrivning for både artister og virksomheder, DIY-udgivelser, samt diverse konsulentopgaver og workshops omhandlende sangskrivning og digital markedsføring.